tirsdag den 1. februar 2011

Pink energiboost - smoothie to go

Der er ikke noget som en smoothie først på eftermiddagen, mmh!

Min hyacint er ved at springe ud, satsede på en mørk lilla, men den er vist lyselilla/lyserød.

In the making - knapt så tiltalende.
"Pink smoothie mix", minimum's appelsin, æble og grapefrugtnektar juice, ingefær og ½ banan.

Har for første gang kommet lidt ingefær i, og det smager overraskende godt!

Haps! Nemt og godt. Det er min fortrukne af de 4 forskellige man kan købe i føtex.

5 kommentarer:

  1. Den har jeg også til at ligge i min fryser ;)

    SvarSlet
  2. Hihi. Den er virkelig lækker. Kommer altid lidt ekstra frugt i, men den smager også fantastisk som den er. Mums ;-)

    SvarSlet
  3. Mums! Jeg får ikke lavet smoothies så tit, synes det er besværligt at hive kæmpe-blenderen frem, jeg vil have en stavblender!

    SvarSlet
  4. hehe, jeg har min blender til at stå fremme sammen med min elkedel altid, så det er ikke så besværligt igen, og der tager ikke mere end 2 min at gøre den ren igen, så det er til at overleve :-D

    hende - smoothie poserne? De koster ca. 50 kr for 3 stk (9 smoothies) priserne varierer meget,

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...