torsdag den 17. februar 2011

The Tourist


Er lige kommet hjem fra biografen, hvor jeg så the tourist. Havde ikke læst anmendelserne og det var egentlig ikke med min helt gode vilje, da jeg ville have været inde og se en anden, men den gik ikke mere. Så vi endte med at se the Tourist. Blev positivt overrasket, synes det er fedt at se lækre Johnny Depp i en anden rolle end man plejer at se ham i. og Angelina Jolie er jo smuk som hun plejer. Virkelig sjov og fantastisk film og bestemt anbefalelsværdig. Den skal hjem i dvd-samlingen!

Jeg vil give den 5 ud af 6 stjerner.

2 kommentarer:

  1. Hold da op. Vi skulle have set den i torsdags, men jeg havde ikke hørt spor godt om den. Så vi så en anden i stedet. Ihh, så må jeg jo få set den :-)

    SvarSlet
  2. Det synes jeg helt sikkert at du skal gøre, jeg blev positivt overrasket. Men nu kan jeg også godt lide action prægede film :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...