lørdag den 5. februar 2011

Udsalgsshopping

Så i går at Falkenberg endelig havde sat deres støvler betydeligt ned, men der havde de lige lukket. Så jeg skyndte mig derhen i dag. Støvlerne jeg havde udset mig var desværre væk, men jeg fandt et par støvler jeg længe har ønsket mig. Jeg vil sige så meget som at det er et par Gardenia støvler, før prisen var 1999 kr, og jeg fik dem med hjem for 799 kr.

Får gæster lige om lidt, og vi skal videre i byen, så I må vente med at se hvad der gemmer sig i posen til i morgen ;-)

Anyway, de fleste af deres støvler er sat ned til 499 kr. der i blandt var flere gardenia wedges mm.

1 kommentar:

  1. Øv hvor ærgeligt, at de var væk. Men dejligt at du så fik nogle andre. Glæder mig til at se dem :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...