søndag den 27. februar 2011

work + new boots

Work work work. Har nok at se til med bestillinger, forrige weekend lavede jeg næsten 300 par øreringe til to butikker. De sidste to weekender er brugt på at fylde varelageret op, primært med bestillinger fra USA. og så er jeg i fuld gang med stativer til messerne. har nu 1½ stort og 1½ lille stativ til messen færdig. Plejer at have 3 store og 10 små, så der er stadig en del at se til. Der er små 14 dage til jeg skal opereres, så jeg skal gerne være nogenlunde færdig inden.

Dog har der også været tid til lidt shopping.

Jeg har bl.a. købt disse læderstøvler ved Bianco. Det er nu ikke fordi de er specielt kønne, men mine grå flade læderstøvler er total udtrådt og ødelagt af salt, så de trængte til en udskiftning. Bianco støvlerne her er købt for 300 kr, sat ned fra 800 kr. Så det er da til at overkomme. De har i øvrigt en masse gode tilbud online, så bianco's webshop er bestemt et besøg værd.


1 kommentar:

  1. Hold da op, det var billigt for et par lækre støvler! Jeg har også lige købt nye Bianco støvler ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...