fredag den 4. marts 2011

// -15 CM - NEW HAIR //


Mit hår trængte virkelig til at blive klippet. Det er også kun et år siden sidst ;-) Så ca. 15 cm røg der af.

Blev klippet hos ID4U i Bruuns Galleri og kom af med 165 kr. Smuttede derhen kl 12, og kom til med det samme. Skønt. Det koster normalt 275 kr uden tidsbestilling, men da det ikke tog så lang tid, skulle jeg kun af med 165 kr. Det koster 450 kr, hvis man bestiller tid, så det er noget af en besparelse. Dog er det rimelig svært at få en tid uden tidsbestilling, men om formiddagen skulle det være nemt.

2 kommentarer:

  1. Det ser rigtig pænt ud. Hold da op hvor har du fået klippet meget, men det ser ud til, at du trængte. Det var også billigt, og når man kan om formiddagen, så er det jo genialt.

    SvarSlet
  2. Tak :-) Ja, jeg trængte virkelig til det, men jeg føler mig helt nøgen nu :-D Til gengæld ser mit hår meget mere sundt ud. Havde lige tid i dag, så tog chancen og smuttede derhen - bor lige ved siden af, så det var en meget impulsiv beslutning :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...