mandag den 7. marts 2011

Fastelavnsboller


Mine forældre kom hjem fra ferie i går aftes, så jeg havde bagt grovboller og fastelavnsboller hjemme hos dem. Jeg snød og brugte Maizenas færdige bolleblandinger min mor alligevel havde i skuffen, hvor man bare skal tilføje vand og kagecremen var også bare fra et brev og sød mælk. Men de smagte nu godt med en ordentlig klat chokoladeglasur oven på, og laaaangt bedre end dem fra bageren, de plejer at være tørre og kedelige. Så selv om jeg tog den nemme løsning og ikke lavede begge dele fra bunden, så smagte de altså godt ;-D

6 kommentarer:

  1. mmm, fastelavnsboller er altså også bare guf!

    SvarSlet
  2. fed blog ! du kan også lige følge min ;D
    http://f9sabp.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Det ser så lækkert ud! Får helt lyst til kage nu ^_^

    SvarSlet
  4. Årh, jeg skal helt sikkert bage fastelavnsboller i weekenden. Jeg glæder mig allerede! :)

    SvarSlet
  5. hihi de smagte også virkelig godt :-D

    SvarSlet
  6. De ser kanon gode ud. Bedre end mine ;-) Hvor er du en sød datter :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...