mandag den 28. marts 2011

Fødselsdag



In the making - kagecreme samt friske jordbær og hindbær
Jeg bliver 25 år i dag, puh jeg synes at det er en grum alder. Et kvart år hundrede, øv. ;-)

Billederne er fra i går, hvor min familie var på besøg. Der er ikke fødselsdag uden jordbærlagkage, det har været tradition siden jeg var lille. og jeg har stået for lagkagen siden min mor glemte at fjerne papirene i mellem lagene for år tilbage. Den plejer at være kønnere, men sprøjteposen var gået i stykket den dryppede voldsomt med væske udover det hele og var derfor svær at styre. I hvert lag er der jordbær skåret i skiver og hindbær og så er den pyntet med flødeskum og jordbær på toppen. Haps! Elsker lagkage og benytter enhver lejlighed til at lave en. :-D

6 kommentarer:

  1. Stort tillykke kære Julie :-) Den er godt nok flot! Mmm, elsker jordbær+kage :o) Ha' en vidunderlig dag :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen :D Og den ser godt nok lækker ud den lagkage :D

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagen og NØJ hvor ser den lagkage bare god ud! Det bedste man kan putte i en lagkage er nu også jordbær :)

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødselsdagen, Julie :)

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med dagen - hvor ser den bare lækker ud den kage! :)

    SvarSlet
  6. Tusind tak for lykønskningerne, hvor er i søde :-) Havde en rigtig dejlig dag og lagkagen smagte i øvrigt fantastisk :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...