søndag den 27. marts 2011

Krakkeleret glas



 Disse to skønheder måtte med mig hjem fra Sinnerup i går. De er fra Lisbeth Dahl og koster hhv. 149 og 59 kr. De er langt smukkere end billederne viser, og de glimter fint i lyset. Kunne ikke bestemme mig for hvilken størrelse jeg skulle tage, så jeg endte med at købe dem begge. Der stod ca. 6 stk af hver og hver eneste var unik i farvenuancerne og sammensætningerne, så jeg stod læææænge og beundrede dem i mens jeg overvejede hvilke der var finest. Disse havde mest nude og lilla i sig, så valget faldt på dem. På siden man ikke kan se er der dog også turkis, pink, gul, grøn osv. Den store er nogenlunde på størrelse med en fodbold.

De havde også nogle ensfarvede fra deres eget mærke "open mind", hvor man bl.a. kunne få nogle helt små til fyrfadslys.

3 kommentarer:

  1. Wow, hvor er de flotte :)

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte og helt sikkert endnu flottere med fyrfadslys i :)

    SvarSlet
  3. Tror også de kunne være virkelig smukke med fyrfadslys i :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...