onsdag den 30. marts 2011

Messetiden nærmer sig

Messetiden nærmer sig med hastige skridt og for første gang nogensinde, er jeg i virkelig virkelig god tid. Ovenfor vises der et lille udvalg af fingerringe i sølv og forgyldt sølv samt ørestikker der vil blive solgt til yderst attraktive priser ;-)

Jeg har praktisk talt været færdig siden i fredags, plejer at sidde og arbejde til meget sent om natten fredagen inden messen, hvor jeg gerne skal op kl 6 næste dag, og derfor oftest kun får et par timers søvn. Meget uvant situation, men hvor er det egentlig fedt at kunne nusse om det og få lavet ekstra af mange ting, så det bliver mindre stressende på messerne.
I denne weekend skal jeg til Designer Bazaar i Odense (stand nr. 113)
Ugen efter d. 9.-10. april er det ModeMekka i Århus

og den anden weekend i maj (7.-8. maj) går turen til Outlet-Messen i Herning

Kig endelig forbi og sig hej :-)

6 kommentarer:

  1. Corrina30/3/11

    Det er for dårligt du ikke kommer til København ;-) Jeg ville godt nok gerne have fingrene i nogle af alle de fine ringe. Håber jyderne har den store pung med :-D

    SvarSlet
  2. Wauw hvor er det alt sammen flot! Jeg er først lige(og alt for sent) stødt på din blog, men du har allerede fået mig til seriøst nærmest at aflyse en aftale for alligevel at tage med på modemessen her i Aarhus! :)
    Når du siger "yderst attraktive priser", hvad tænker du så ca. f.eks. for ringe eller ørestikkere?:)

    The Fashionphile

    http://fashionphileme.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Hih - Corrina, det håber jeg også ;-)

    The fashionphile - det synes jeg da bestemt at du skulle gøre ;-) Fingerringene bliver solgt til 150 kr/stk og 2 for 250 kr. og ørestikkerne bliver solgt for hhv. 65 kr/par og 2 par for 100 kr (nederste kasse) og de andre ørestikker af perlemorsblomster og læderblomster bliver solgt til 100 kr/par og 3 par for 250 kr :-)

    Det er både lørdag og søndag fra 10-17 :-)

    SvarSlet
  4. Der er mange flotte øreringe i den øverste kasse, uah :-) God tur :-)

    SvarSlet
  5. Sælger du evt. pr. postorder/på trendsales?

    SvarSlet
  6. Hej Lino,

    har en webshop, den er dog lukket ned midlertidigt pga. hackerangreb, er ved at få lavet en ny. Hvilke er du interesseret i? :-)

    Mvh.
    Julie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...