mandag den 14. marts 2011

lace skirt

Er vild med denne nederdel fra Vero Moda til 259,95 kr. Det er efterhånden sjældent at jeg får brugt nederdel, det må der laves om på! Heldigvis har jeg snart fødselsdag, så denne nederdel er i hvert fald kommet på ønskelisten.

Er stadig midlertidigt handicappet pga. operationen, så det er desværre begrænset hvad jeg magter. Kan ikke tåle alle de smertestillende jeg skal tage, skulle tage 6-8 forskellige piller hver 6. time bl.a. morfin, men jeg får voldsom kvalme og kaster op af dem, så jeg får kun panodil der desværre kun tager toppen af bjerget. håber snart det bliver bedre, keder mig ualmindelig meget.

Tusind tak for alle jeres søde kommentarer forleden dag :-)

2 kommentarer:

  1. Lækker nederdel :-) God bedring søde :-)

    SvarSlet
  2. Tak sødeste Louise :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...