tirsdag den 22. marts 2011

The new dress




Var hjemme ved mine forældre i går, hvor jeg fik min mutti til at tage disse billeder udenfor, med tre hundebasser i baggrunden, da solen var ved at gå ned. Det blæste helt vildt på det "bjerg" de bor på, så kjolen flere gange var ved at blive lige en tand for vovet ;-) På har jeg min nye kjole fra Divided til 179 kr. Sorte nylonstrømper fra Gina Tricot til 30 kr. Og mine fine Gardenia wedges. Med undtagelse af sidste, er det da et rimelig fint outfit til små penge :-)

7 kommentarer:

  1. Sikke en fin kjole :) Og det er også en smuk baggrund, du har dig der med forårssolen, der er i fuld gang :)
    Et forsinket god bedring herfra! Det lyder som en hård omgang, du er i gang med..
    Kh Lene

    SvarSlet
  2. Hvor er jeg super vild med din KJOLE!! ;)

    SvarSlet
  3. Top lækker kjole. Gad godt at have unlimited access til din kjole-garderobe :-)

    SvarSlet
  4. Rigtig fin kjole.. Elsker leo-printet :)

    SvarSlet
  5. Jeg elsker både pasformen og det fine print, klart en af mine nye yndlingskjoler ;-D

    Lene - Tak skal du have, jeg er heldigvis kommet helt på toppen igen, så det er skønt :-D

    Lullu - hihi, hvor er du sød :-D

    SvarSlet
  6. Wow hvor er den flot, du ser super smuk ud i den, den klæder dig virkelig! :)

    The Fashionphile

    -http://fashionphileme.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Sikke en sød kommentar, tusind tak for de fine ord :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...