tirsdag den 8. marts 2011

New in: Chanel & Lancôme

Min søde mor havde lidt gaver med hjem til mig fra ferien. Havde fået hende til at kigge efter denne fine Chanel neglelak, da den ikke har været til at finde herhjemme. Er helt vild med farven. Derudover fik jeg Lancôme hypnôse mascara, Lancôme basecoat og Chanel foundation.

Det er de 2 dyreste neglelakker jeg har. Går overhovedet ikke op i hvor mine neglelakker er fra, jeg køber udelukkende efter farver. Jeg vil hellere have 10 billige end 1 dyr - folk kan alligevel ikke se hvor lakken er fra når den er på. Men nu er jeg spændt på at få testet de to og se om de er prisen værd. Når det kommer til foundation, mascara, eyeliner osv. går jeg ikke på kompromis ;-)

Det er også min første Lancôme mascara, har hidtil mest brugt Dior Show fra Christian Dior og Elizabeth Arden. Jeg blev træt af Diorshow, da den udtørrer hurtigt og den bliver hurtig ødelagt i flasken, så når man trækker børsten op er den fuldstændig dækket i et tykt lag mascara :-( Men jeg har allerede tager mascaraen i brug, og den lever virkelig op til mine forventninger.

1 kommentar:

  1. Hvor er du heldig. Det er nogle super lækre ting! Er rigtig glad for den samme mascara, som jeg pt. bruger, og synes også lakken er rigtig flot :-) Ja, det er helt sindsygt for de lakker, men det er sgu nogle fine farver.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...