tirsdag den 15. marts 2011

New in...

I ugen op til operationen og her i løbet af weekenden fik jeg shoppet lidt disney film (og en del andet ;-)) Aladdin og Pinocchio købte jeg i Bilka i sidste uge for 79 kr stykket og resten er købt på TS, hvor jeg har fundet dem til nogle ok priser.
Pt. ser samlingen således ud.. de resterende er købt fra ny, der er dog ingen jeg har betalt fuld pris for. De har alle kostet under 100 kr/stk, nægter at betale overpris ;-) Glæder mig til Lady & vagabonden samt Askepot udkommer i 2012 og 2013, det er de 2 film jeg helst vil have :-D

5 kommentarer:

  1. You simply gotta love Disney ;-)
    Er også begyndt at samle alle klassikerne, da jeg havde dem alle sammen på VHS. Lidt af et projekt, men helt sikkert ALLE pengene værd.

    SvarSlet
  2. Jeg har lige købt Pocohontas, har dog ikke fået set den endnu :) ! Disney er noget af det bedste jeg ved, så længe det er tegnet og ikke animeret!

    SvarSlet
  3. Havde også flere af dem på VHS som barn. De helt gamle klassikere synes jeg er fantastisk. Snehvide og de syv små dværge er vist nok fra 1937, synes det er fantastisk at se at man kunne lave sådan noget dengang :-D

    SvarSlet
  4. Hvor jeg dog elsker at du er 24, men stadig godt kan lide at se Disney film. Disney film dør aldrig :-)

    / Emma
    http://fierce-et-chic.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Uha, jeg begyndte også at samle på klassikerne for et stykke tid siden. De er helt sikkert pengene værd. Der er ikke noget bedre, end at se dem på en regnvejrsdag! :-)

    www.michellatora.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...