lørdag den 19. marts 2011

Outfit of the day #14

I dag er jeg iført en af mine yndlingskjoler. Kjolen er fra H&M og købt for 2 års tid siden. Synes den er så fin, men får den ikke brugt særlig tit, da jeg ikke er helt på god fod med ærmerne jeg synes er for flagrende, og klumper sammen hvis man skal have en cardigan over.

Ser stadig en smule hærget ud, det er også kun en uge siden operationen. Men jeg er i det mindste plaster og Panodil fri, og såret i min navle heler fint, det klør bare ualmindelig meget rundt om (godt tegn) - dog knap så praktisk når man er iført kjole ;-D

Dagens accessories består af disse babies, som desværre ikke kan ses på det første billede. Købte dem i Chanel butikken i London for 2 år siden og de er stadig lige så smukke som da jeg købte dem. Mener det er mellem størrelsen, de er guldfarvede og dækket af små funklende sten. Ville have tilføjet endnu et par til samlingen sidste sommer, da jeg var i London igen, men der var folk gået shopamok i butikken, så der var ikke nogle pæne ørestikker tilbage. Så det må blive næste gang! :-)


6 kommentarer:

  1. Sikke en sød kjole :) Lækker blog du har her :)

    Lise

    www.lise-hansen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Rigtig fin kjole :)

    /Emma

    www.w-l-a.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tak begge to :-)

    SvarSlet
  4. Virkelig sød kjole og lækre øreringe. Sådan nogle ville jeg gerne eje :-)

    SvarSlet
  5. Anonym6/2/12

    Hvad kostede øreringene? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, det kan jeg desværre ikke huske. Købte dem for 3 år siden. Mener de stod i 140£ eller 160£ :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...