mandag den 7. marts 2011

Tip: Disney klassikerne til 79 kr

I denne uge kan man i Bilka købe flere af Disney klassikerne til 79 kr/stk. 

På cdon kan man få 5 stk for 399 kr + porto, men man kan kun bestille 5 film 1 gang pr. ordre og skal altså betale porto 2 gange for at købe 10 fx. Ydermere kan man risikere at filmene ikke har guldnummer på siden, og det har man jo mulighed for at tjekke inden køb i Bilka. Håber de har nogle af dem jeg mangler. Har 12 stk ind til videre - har lige købt 6 stk til en god pris på TS jeg venter med posten i denne uge, men der er dog nogle jeg ikke gider at eje bl.a. de helt nye og nogle af de første med musik.

Samler du også? :-)


5 kommentarer:

  1. Jeg VIL gerne samle, men er ikke startet endnu, men tilbuddet her faldt jeg også selv over, så jeg skal i hvert fald have fat i Dumbo!

    SvarSlet
  2. Købte selv dumbo i går, ih den er så sød. Vil så gerne have fat i askepot og lady & vagabonden, men de udkommer først i 2012 (askepot) og 2013 (lady & vagabonden), og jeg nægter at betale overpris - der er flere der forlanger op til 600-1000 kr for nogle af filmene, det er jo vanvittigt.

    SvarSlet
  3. Ja så kan man i hvert fald godt lige vente lidt..
    Jeg fik Dumbo <3 Og Snehvide, Pinocchio, Bernhard & Bianca og Herkules, så jeg er fint tilfreds :o)

    SvarSlet
  4. Hvorfor skal der guldnummer på :-D forstår jeg ikke lige..

    SvarSlet
  5. Nikoline - På hver eneste af klassikerne står der er nummer guld på siden, det nummer står for hvilken disney klassiker det er i rækken. Den første er snehvide (som er helt tilbage fra 1937), derefter Pinocchio, Fantasia, Dumbo, Bambi osv. Guldnummeret skal altså bare være der :-D

    Irene - Lækkert, jeg fik købt Pinocchio og Aladdin af dem jeg mangler, samler ind til nr. 34 (Klokkeren fra Notre Dame) dog med få undtagelser ind :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...