lørdag den 26. marts 2011

Venskab med fryns

Var ude og shoppe lidt med en veninde i går, vi nåede også en hurtig tur på Stromboli (jægergårdsgade) med tag-selv bord inden vi smuttede i Cinemaxx hvor vi så Venskab med fryns. Den har godt nok ikke fået særlig gode anmeldelser rundt omkring, men jeg synes den var rigtig god og helt sikkert anbefalelsesværdig - dog ikke en film man behøver at se i biffen. Jeg er også en sucker for den slags tøsefilm, så den skal helt sikkert hjem i filmsamlingen.

3 kommentarer:

  1. Det er vidst også blot sådan en typisk "du behøver ikke tænke så meget"-film, som også kan være ganske gode :)

    SvarSlet
  2. Så vil jeg nøjes med og vente til den kommer på DVD ;-)

    SvarSlet
  3. Den glæder jeg mig til at se, når den kommer på dvd :-) Elsker også bare den slags film.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...