fredag den 8. april 2011

Den der trenchcoat...

Mine damer og herre, dette er trenchcoaten jeg har jagtet i 1-2 måneders tid efterhånden, og i går blev den endelig min. Den har den fineste pudderrosa farve, svær at fange på billeder og så er den en smule krøllet. Men jeg glæder mig til at få den i brug. Den går mig til knæene, og der er masser af vidde i underdelen, særligt når bæltet i taljen er strammet ind. Den er virkelig fin og så meget mig. Jeg har en der minder meget om den i sort, som jeg købte i H&M sidste år.
Fik kun taget et billede af den bagfra, men her kan man rigtig se vidden der er i underdelen og den fine detalje ved skulderne.

5 kommentarer:

  1. Nej, hvor er den fin :)

    SvarSlet
  2. Den er virkelig pæn! Den kan jeg godt forstå at du måtte eje :)

    SvarSlet
  3. Den er super lækker - så tillykke med den og den indstillede jagt, haha :-)

    SvarSlet
  4. Anonym9/10/11

    Hej.
    Den er super fin! Hvor fandt du den? Har kigget over alt efter sådan en.
    Ditte <3

    SvarSlet
  5. Hej Ditte,

    Den er såmænd bare fra H&M :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...