fredag den 29. april 2011

Dybt suk


Jeg er dybt forelsket i disse lækre ruskindssandaler med sølvperler, som giver dem et lidt råt look fra Bianco. De er tilmed endnu pænere irl og virkelig fede på. Men ak, selv en str 37 kan jeg ikke bruge. Der er indsyet elastik på hver side rundt om anklen bagpå, så de smutter af når man går - i hvert fald når man har smalle fødder som mig :-(

Skal til konfirmation i morgen, og de havde passet perfekt til mit tøj. øv.

Var oppe i storcenter nord, hvor der var åbent til kl 22 i dag og 20% rabat i de fleste butikker. Disse kom desværre ikke med hjem, men jeg fik købt et andet par sorte sandaler i læder. Mit første par sorte sandaler i evigheder. Får altid købt sandaler i alle andre farver end sort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...