torsdag den 7. april 2011

Ekstatisk lykke


Den her dybt latterlige og virkelig dårlige sang, beskriver meget godt følelsen jeg har lige nu. Mødtes med en veninde kl 16, vi var ude og shoppe, på Italia og spise og en tur på baresso, hvor vi til sidst sluttede af hjemme ved mig.

Anyway, jeg fik lokket min veninde med ned på Clemensbro i H&M butikken dernede. Det var nemlig et af de steder jeg havde set min trenchcoat, og det var ved at være en 10 dages tid siden jeg havde været dernede og kigge. I Bruuns Galleri er den nemlig væk i alle størrelser nu, hvor de de sidste par uger kun har haft den i str 34, 42 og 46. Anyway, de havde flyttet den fra det sted den hang sidst, og var nu gemt i mellem en masse kjoler, bukser og lign. altså langt væk fra de andre jakker og frakker. Jeg får øje på 3 stk for skudt fra hinanden. Den første en str 36. øv. den anden en str 34. øv. tager en dyb indånding og finder den tredje frem og kigger på mærket. 38 står der sørme. yay! Jeg var ekstatisk. intet mindre. en varme af lykke bredte sig i min krop og jeg var ikke til at skyde igennem. ;-D Selv ekspedienten måtte lægge øre til min bindegale ævlen og glæde over endelig at have fået fat i denne trenchcoat efter mit store besvær. Billeder følger i morgen, i slipper ikke! ;-D

Ps. tusind tak til den (mærkværdige ;-))person der har valgt at bytte frakken ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...