torsdag den 7. april 2011

H&M Trenchcoat til 174,5 kr.

H&M 174,50 kr.

Jeg har været på jagt efter en lys trenchcoat, der fremhæver taljen, i et par måneder. Havde fundet en virkelig fin en i pudderrosa i h&m til 399,95 kr. men havde ikke råd til den på daværende tidspunkt, da jeg et par dage senere så ville købe den var den long gone :-( Har været i begge h&m butikker som har haft jakken mindst 10 gange hver uden held.
Jeg fandt så en på smartgirl fra Minimum til 899,95 kr i beige, men kvaliteten var forfærdelig og absolut ikke 899,95 kr værd. så den røg retur. Suk!

Da jeg så i går formiddags var inde og lure på H&M online, så jeg at denne trenchcoat var sat ned til halv pris, og det tip må jeg da dele. Den fremhæver godt nok ikke helt taljen så meget som jeg ville ønske, men til den pris er det til at leve med. Den fås i øvrigt også i sort, dog synes jeg ikke at den ser så pæn ud på billedet - måske er den pænere irl?

Anyway, jeg er spændt på at få trenchcoaten hjem, håber at den er lige så fin som den ser ud på billedet :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg bestilte den lige i sort i går :P Jeg har nemlig desværre ikke så meget tøj, hvor en beige jakke passer til :/ Mine yndlingsbukser er sådan en lysere beige end den jakke, så var bange for det ville se dumt ud. Der står godt nok den sorte risikerer at smitte lidt farve af, når den er tør, men jeg regner med at kunne klare det med at vaske den et par gange inden brug :)

    SvarSlet
  2. Jeg har 2 sorte trenchcoat, så det var på tide at jeg fik købt en i en anden farve. Kunne godt tænke mig at se hvordan den sorte ser ud irl. Den beige er virkelig fin på billedet. kan godt være at det bare er mig, men den sorte ser sådan falmet ud i farven på billedet, men det er nok bare billedet der snyder. Ikke desto mindre så synes jeg at det er et kup til prisen :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...