lørdag den 9. april 2011

Mine køb på Designer Bazaar i Odense

Normalt er det kjoler jeg får shoppet i massevis. Men denne gang var det altså tasker jeg gik amok med.

Alle 4 tasker er af skind. Den store pudderrosa skuldertaske er fra Mimic

Derudover blev det til 2 tasker fra Becksöndergaard, den lille mobiltaske der både har plads til iphone (som jeg ikke har), cigaretpakke (ryger dog ikke) + diverse. Den er lavet i det blødeste bløde skind og har to forskellige stropper man kan skifte med.

Den anden Becksöndergaard taske har en lang skulderstrop og bliver perfekt til sommer som cross-over, den kan rumme alle de nødvendige små ting, og så er den dejlig let (også virkelig blødt og lækkert skind).

Slutteligt fik jeg købt den fine clutch fra Depeche. Jeg har kigget på den flere gange i Bahne, - den er kun lige kommet i butikkerne for en måneds tid siden. Den er lille bitte, men der er alligevel masser af plads. Der er 3 store rum med plads til kort, mønter/sedler, mobiltelefon, lidt makeup osv. og så har den en virkelig praktisk lille rem, så den kan hænge om håndleddet. Den er ligeledes lavet af det blødeste skind.

Mindre billedestorm/closeup:






4 kommentarer:

  1. Lækre sager du har fået købt, jeg kan især godt lide den store fra Mimic.

    SvarSlet
  2. Jeg elsker også den store fra Mimic, den kan bruges til alt!
    sikke en fin blog du har :-)

    Tag et smut forbi www.udafkommoden.com

    SvarSlet
  3. Er du da tosset for nogle lækre tasker :o)

    SvarSlet
  4. Anonym2/4/12

    elsker den store taske, den vil du vel ikke sælge? hvis du har lyst så skriv til mig på willette4@hotmail.com :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...