torsdag den 21. april 2011

New in: Ballerinaer

Endelig er det lykkedes mig, at finde et par ballerinaer jeg kan holde på mine fødder, uden at skoene bliver stående når jeg tager et skridt. Jeg har nogle lidt mærkelige fødder og så er de super smalle, så det er virkelig svært at finde nogle ballerinaer jeg kan holde fast på foden. Dette er rent faktisk det første par jeg har haft på mere end 1 gang, indtil videre er det kun de sorte jeg har haft på.

De er fra H&M, fås i 5 forskellige farver (koral, grå, brun, sort og pudder) og koster kun 80 kr. Det er imiteret skind, men de er beklædt med tekstil indvendigt, hvilket mine fusser er frygtelig glad for, da de ikke kan ånde i plastik/kunstskind.




3 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, især dem i pudder. Skønt at du har fundet nogen, som passer dine fødder. Og så har de endda været i butikken længe. Jeg forsøger selv på ikke at blive fristet af dem, fordi de ikke er læder. Men det er jo rart med 5 par i stedet for 1 par, når man næsten bor i dem :-)

    SvarSlet
  2. Din blog er simpelthen så hyggelig læsning - du står nu fast på min blogroll ;-)

    SvarSlet
  3. Louise - Ja, det er ærgerligt at jeg først har opdaget dem så sent. Ville gerne have haft dem i grå, men de er udsolgt online i min str. og er ikke til at opdrive i butikkerne. Men jeg ville nu også gerne nøjes med et enkelt par i læder, de holder jo noget længere :-D

    Debbie - Sikke en skøn kommentar :-D Hvor er du sød. Jeg vil da fluks tilføje dig til min blogroll også :-)

    God påske til jer begge

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...