fredag den 8. april 2011

Tip: Change nylonstrømper

Jeg er stor forbruger af nylonstrømper, og fik bl.a. to par fra change i fødselsdagsgave. Jeg har nu testet dem og jeg er yderst tilfreds med kvaliteten. De fnuldrer ikke og sidder rigtig godt, og så er der godt med længde. Jeg køber altid nylonstrømper 1-2 størrelser større end min buksestørrelse, for at få ekstra længde, disse passer perfekt i kun en buksestørrelse større. Har haft mange nylonstrømper fra wolford osv. men der er altid det evige problem med længden uanset størrelse, der er ikke noget værre end et par nylonstrømper der glider ned og skal trækkes op konstant. Det er end ikke fordi jeg er specielt høj (173 cm) eller at jeg har mega lange ben, men hovedparten af nylonstrømper er åbenbart lavet til lave kvinder :-S

Anyway, netop nu kan man få 3 par strømper for 2 pars pris. 1 par koster 80 kr, så det er kun 160 kr for 3 par.

1 kommentar:

  1. Det lyder ikke dårligt, hvis de er så gode. Jeg når kun at bruge mine 1-2 gange, før de er kaput ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...