lørdag den 28. maj 2011

Give away - vind øreringe

Min første give away, håber I har lyst til at deltage i konkurrencen om et par klassiske øreringe i forgyldt sølv med sorte facetslebne onyx dråber fra Andora Design :-D

For at være med i konkurrencen skal du:
1. Være fast læser via Google eller Bloglovin
2. Skrive en kommentar til dette indlæg
3. Husk at skrive din mailadresse, hvis du ikke har en blog :-)

Sidste frist for at deltage er søndag d. 5. juni 2011.
Vinderen udtrækkes mandag

Ps. du behøver ikke at være bosiddende i DK for at deltage i konkurrencen, give awayen er åben for alle :-)

31 kommentarer:

  1. Jeg er også med :) Via google :)

    SvarSlet
  2. I'm in! :)
    Nice give away......

    malsen@malsen.dk (ved ikke om du måske skal bruge mailadressen)

    SvarSlet
  3. Jeg har været fast læser længe i hvert fald via. bloglovin ved dog ikke om jeg også har meldt mig via. google, men det får jeg gjort når det virker igen :o)
    Ellers en super flot giveaway, håber selvfølgelig på at vinde :D

    SvarSlet
  4. Lotte28/5/11

    Jeg følger dig via Bloglovin :)
    Håber jeg vinder de fine øreringe :D

    SvarSlet
  5. Jeg følger dig nu :)
    og håber jeg vinder ;)

    SvarSlet
  6. Anonym28/5/11

    Jeg følger dig:-)
    - Fed blog iøvrigt!
    //Rikke
    Rikke-birck@hotmail.com
    Rikkebirck.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Har læst din blog meget på det sidste, så det var da bare passende at blive fast læser via bloglovin i dag! Skøn konkurrence :)

    SvarSlet
  8. Jeg vil også gerne være med :) jeg er fast læser via google.

    SvarSlet
  9. Anonym29/5/11

    følger dig via google

    mvh jenny
    jennyclausen0809@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Hvor er de smukke :-) Jeg er jo allerede stor fan af dine smykker, og jeg har udset mig flere lækre ting i din webshop, som jeg snart skal have shoppet :-)

    Lullumut / lullumut@gmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne være med, jeg følger din på Bloglovin :)

    SvarSlet
  12. Jeg følger selvfølgelig også med va Google :-)

    My

    SvarSlet
  13. I´m in! Også via google :)
    /Marie

    SvarSlet
  14. Følger dig via Google og håber på at vinde de smukke øreringe :)

    SvarSlet
  15. Uhh de er virkelig fine :-)
    jeg vil meget gerne være med !
    Kh Tina

    SvarSlet
  16. Sikke en beundrings værdi blog du har!

    Og et par smukke ørering!
    Fiebendi@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Vil meget gerne deltage :D

    Følger via google.

    Line
    linea1989@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg er med ;0)

    SvarSlet
  19. Jeg vil oss være med. De må bare hænge i mine ører!!

    SvarSlet
  20. Smukke øreringe! Krydser fingre for at jeg vinder:-)

    SvarSlet
  21. Flotte øreringe, er helt klart med :)

    SvarSlet
  22. Hvor er de smukke, jeg er helt klart med i denne giveaway

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne være med, de er rigtig flotte! :-)

    SvarSlet
  24. Hold da op de er flotte, de kan da peppe et helt outfit op! Krydser fingre for det bliver mig der bliver den heldige vinder.
    Fed blog.
    Sine

    sine.smed@gmail.com

    SvarSlet
  25. Flotte øreringe - Jeg er også med!

    SvarSlet
  26. Anonym4/6/11

    Øj nogløe flotte øreringe. Jeg vil meget gerne deltage, og glæder mig meget til at følge dig.

    Kig evt. forbi mig - jeg har også en give away kørende - på www.inasdesign.blogspot.com :)

    SvarSlet
  27. Håber jeg lige kan nå at hoppe med på denne skønne give-away :D

    SvarSlet
  28. Jeg kan da vist lige nå at være med :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...