onsdag den 25. maj 2011

I prøverummet / at prøve noget nyt

Jeg har fået købt en del nederdele på det sidste, jeg har bare mega svært ved at finde nogle pæne overdele. Synes alm. jersey toppe med eller uden ærmer er så kedelige, så jeg har endnu ikke fået dem brugt. På billederne er det en alm. jersey nederdel fra H&M til 49,95 kr der går igen. Prøvede 3 toppe i hhv. H&M og Vero Moda, kun en enkelt kom med hjem. 

Hvilken tror i det blev og hvad synes i om dem? ;-)

H&M top til 199,-
Very by Vero Moda top til 300,-

H&M top til 249,-

6 kommentarer:

  1. Jeg tror det blev top nr. 1, da jeg synes den er flottets når det nu er til en sort nederdel. Har faktisk også selv samme problem, har købt en flot sort nederdel for et stykke tid siden, men har ingen toppe til :/

    SvarSlet
  2. Synes også nummer 1 er rigtig fin, meeen gætter alligevel på at nr 3 kom med hjem :)

    SvarSlet
  3. Så fin den øverste - måske det blev den? :)

    SvarSlet
  4. Nr. 1 :)
    har selv købt den top, bare i hudfarvet..

    Jeg har tidligere blogget på engelsk, men er nu vendt tilbage til det danske :) Så håber du vil kigge forbi...

    SvarSlet
  5. Corrina26/5/11

    Jeg håber det blev nr.1 for det sæt er bare rigtig fint. Flot figur ;)

    SvarSlet
  6. Nu kan jeg endelig kommentere igen. Tusind tak for jeres kommentarer og de søde ord :-D Det blev top nr. 2, er dog også helt pjattet med særligt den mønstrede fra H&M.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...