lørdag den 28. maj 2011

Jagten på den perfekte top

Jeg har de sidste par uger været på jagt efter nogle fine toppe, der går godt til nederdele. Onsdag og torsdag lykkedes det endelig at finde nogle fine nogle.


De to mønstrede er fra Gina Tricot og står i 129 kr. Den model jeg helst ville have, var udsolgt i min størrelse, og så var jeg altså nødt til at købe de to andre ;-) Den i gammelrosa er også fra GT og var sat ned fra 199 kr til 49 kr. Haps! Den sidste er toppen fra Very by Vero moda, som jeg viste her og her

Havde et fyldt stempelkort til Gina Tricot, så jeg fik lige 150 kr i rabat og kom kun af med 157 kr <3
Må ikke shoppe mere indtil London turen. Medmindre jeg lader mig friste af tilbuddet på nelly.com, hvis det lykkes mig at finde noget jeg ikke kan leve uden. Det bliver virkelig virkelig svært at overholde, men jeg må forsøge.

3 kommentarer:

  1. Det er nogle virkelig pæne toppe, og dejligt med gode priser. Kunne godt selv bruge sådan et par fine sommertoppe til arbejdet her hen over sommeren.

    SvarSlet
  2. Kan man få stempelkort i Gina Tricot??
    Det har jeg aldrig hørt om.. what's the deal? :)

    /Mia M
    www.fashionfairytales.dk

    SvarSlet
  3. Ja, det har jeg altid fået her i Århus, det gælder dog ikke i onlineshoppen, kun de fysiske butikker. Har indtil videre fået fyldt 3 stk, mener jeg. Man får et stempel når man køber for 250 kr, og når man har fået 10 stempler, får man 150 kr i rabat ved næste køb. Procentvis er det ikke en særlig stor rabat, men det er nu lækkert nok med lidt bonus ligesom ved H&M.

    Mærkeligt du ikke har fået det før, det må du lige brokke dig over næste gang du svinger forbi GT :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...