torsdag den 26. maj 2011

Købet fra i går - Sort blondetop

Tak for alle jeres kommentarer i det tidligere indlæg, af ukendte årsager kan jeg ikke komme til at kommentere på indlægget selv pt. Det var top nr. 2 fra Very by Vero Moda der kom med hjem, de to andre håber jeg dog også bliver en del af min garderobe en dag :-)

Købte den i går i Vero Moda i Bruuns Galleri til 300 kr. I VM i Ryesgade på strøget, har de i dag åbent til kl 20, hvor alle kunder får en goodiebag, så der måtte jeg jo lige ind, og sørme om ikke jeg fandt toppen nedsat til 150 kr. Så jeg må i Bruuns Galleri og bytte den anden snarligst.

Synes den er så yndig, kvaliteten er virkelig lækker og så fås den også i hvid og rød.

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker toppen! :)

    SvarSlet
  2. Wauw! normalt er jeg mest til blondetoppe fra www.rosemunde.com/dk men den er mega fed!! Kan man få noget der ligner i 2013 ? :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...