tirsdag den 17. maj 2011

London baby!



Så er rejsen til London bestilt. Eller hotelværelset er i hvert fald. Denne gang har vi valgt et hotel i den anden ende af Oxford Circus, tidligere har vi boet omkring Lancaster Gate og Queensway, hvor vi denne gang skal bo tæt ved Tottenham Court Road. Det er et kæmpe hotel (St Giles Hotel & Leisure Club) med 705 værelser, 3 restauranter og en masse mere. Det koster omkring 4000 kr for 2 personer i et 2-pers værelse for 4 nætter i højsæsonnen.

Det er ved at blive en fast tradition med en tur til London omkring maj/juni, denne gang er det dog i slutningen af juni. Jeg savner London, særligt den store Topshop på oxford circus og Primark <3 suk.

8 kommentarer:

  1. Jeg har også lige været i London og det er total loooove! :-D
    Jeg boede så godt nok på K kollegiet, men det var så dejlig billigt.

    Kan godt følge dig med Topshop forretningen. Faldt også i fælden derinde.. og i Zara og i Urban og og og.. ;-)
    Hvis du har lyst, så kan du tjekke billederne fra min tur ud på min blog.

    SvarSlet
  2. Vil gerne have et værelse med eget badeværelse, så det koster jo lidt ekstra. Men hvis man er villig til at bo på de der bagpacker hoteller, kan man godt bo der virkelig billigt. Ih hvor jeg glæder mig :-D

    SvarSlet
  3. ja, okay - så kan jeg godt se det :-D
    Men jeg var jo også ene afsted, for at besøge min veninde, som i forvejen boede på K.
    Jeg tænkte billige boligeforhold = mere shopping :-D

    Kan godt forstå du glæder dig. London er skøn!

    SvarSlet
  4. Ja, det er selvfølgelig rigtigt. Skal af sted med min mor, så det er hende der betaler opholdet og så giver jeg maden - rigtig god deal for mig :-D Synes heller ikke at 2000 kr pr. person for 4 nætter er så slemt igen, for det er jo frygtelig dyrt at bo i London.

    Så også lige dine billeder - ser ud til at have været en hyggelig tur. Les Miserable er det en musical og er den god? Har været inde og se Queen og Michael Jackson, var ikke helt så begejstret for Queen - synes ikke de kunne leve op til hans standart, men MJ musicalen var fantastisk :-)

    SvarSlet
  5. Dejligt, god tur :-) Elsker London. Kan godt forstå, I vil ha' eget bad :-) Jeg så Queen og Lion King, og de var virkelig fede begge to. Så synes klart, I skal se Lion King :-)

    SvarSlet
  6. Hvor fedt med en London tur, jeg skal også derover :-) Glæder mig :-)

    SvarSlet
  7. London er en fantastisk by. Der vil jeg gerne over igen :)

    SvarSlet
  8. Ja, London er en fantastisk by, og jeg glæder mig som et lille barn til juleaften. Glæder mig så meget at jeg er begyndt at have engelsktalende drømme :-D

    Louise - Har også overvejet Lion King, den har jeg hørt rigtig godt om, så den er også på listen. Kunne også rigtig godt tænke mig at se Stomp, Dirty Dancing og Phantom of the opera. Med lidt held kan vi nok godt knibe to forestillinger ind :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...