fredag den 6. maj 2011

Med munden fuld af bolsjer


Dagens outfit består af kort vero moda cardigan, asos kjole og mine nye ballerinaer fra H&M. Jeg havde rimelig svært ved at finde en grimasse, for jeg havde lige kommet 2 meget (!!) store bolsjer i munden - og det var ikke nemt skulle jeg hilse at sige! Ser også en anelse tyk kindet ud :-D

Der har været lidt stille her på bloggen de sidste ugers tid, men jeg har simpelthen haft så travlt så travlt. Er ved at få lavet ny shop, og det er en hel videnskab i sig selv at forsøge at viderebringe alt det jeg har i hovedet til en anden. Det gør det absolut ikke nemmere at være perfektionist til fingerspidserne, så de har godt nok også fået sin sag for ;-) Jeg har brugt oceaner af tid på at lægge de nye produkter ind i den midlertidige shop, og der er lang vej endnu. Perfektionismen kom op i mig igen, og mange af mine billeder trængte altså til en udskiftning (åbenbart), så alene i går tog jeg 600 billeder og redigerede - fjernede baggrunden osv. på en pæn del af dem. pyh. Men shoppen skulle gerne være køreklar engang i næste uge - håber! Har jo ikke haft nogle omsætning i hele april, da shoppen blev lukket ned lige inden d. 1 april.

Dagen i morgen skal bruges på messe i Herning.

4 kommentarer:

  1. Du ser meget fin ud :-) Åh, jeg kender det. Har selv lagt mange ting ud på 2 hjemmesider på mit nuværende job. Det kræver koncentration! :-)

    SvarSlet
  2. Tak :-) Ja, det tager godt nok lang tid, særligt når det er et helt nyt system man skal lære at kende, hvor det hele er fuldstændig anderledes end det man er vant til. Har heldigvis nemt ved sådan noget, men jeg var dog tæt på at give op, da jeg skulle forsøge første gang, men så fik jeg heldigvis lidt hjælp :-D

    SvarSlet
  3. Elsker den kjole. Har set på den læææænge i petite størrelsen.
    Er du glad og tilfreds med den?

    SvarSlet
  4. Ja, den er virkelig sød, dog er jeg ikke helt tilfreds med kvaliteten. Købte den også i lilla, hvor syningen var revet fra hinanden under hvert bryst og med 2 store huller, fik en ny tilsendt, hvor samme var problemet, så sendte dem begge retur :-/ Det er også ved at ske med den sorte her nu, men det er heldigvis noget der kan syes. hvis du køber den, så sørg for at tjekke den i syningerne under barmen med det samme :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...