mandag den 9. maj 2011

Min lørdag i billeder

Turen går til Designer Bazaar i Herning Messecenter

Dagen starter 5:49, efter kun ½-1 times søvn. Søvnløse nætter sucks ;-/

På farten - vi nærmer os destinationen

MCH Arena, messecenteret gemmer sig et sted bagved

Så nåede vi frem 8:10 - bemærk lige hvor lyst der er allerede

Bordene er på plads og udpakningen kan starte 8:23

Kl 9:40 er vi færdige, og har lige 20 min til at spise morgenmad og shoppe inden åbningen kl 10.


17:30 går turen hjem til Århus i 23 graders varme (!!) Til gengæld blæste det som jeg ved ikke hvad, og blev blændet af hår med favnen fuld af varer på vej ud til bilen. Og af sted igen søndag.

4 kommentarer:

  1. Lidt af en dag hva :-) Fik du solgt godt ud? :-) Så godt at man kunne bestille billetter hos dig på FB. Lidt ærgeligt man bor så langt væk :-)

    SvarSlet
  2. Det lyder som en lang dag! Er det privat, du sælger, eller for et firma? Det ser meget professionelt ud :)

    SvarSlet
  3. Ja, det er nogle rigtig lange dage, særligt med de 1-1½ timers kørsel til og fra. der var 7000-10000 færre besøgende end der plejede - besøgstallet var på lidt over 12.000, men det var helt sikkert pga. vejret, konfirmationer, mors dag mv. så det var lidt dårlig timet, og betød også noget for salget. det gik nogenlunde, men ikke så godt som det plejer desværre.

    Stine - det er med mit firma jeg rejser rundt på en del af landets messer :-)

    SvarSlet
  4. Øv hvor ærgeligt :-( Både med køreturen og de få besøgende. Jeg var selv på messe med jobbet i marts, og der var også sindygt lidt for sælgerne at lave sammenlignet med årene før :-( Det er desværre en trist udvikling. Men ja, så også sammenfaldet med andre begivenheder.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...