onsdag den 11. maj 2011

New in: Leather bags - Mine køb til Designer Bazaar i Herning part 2




Udover neglelakkerne sneg der sig endnu nogle nye tasker med hjem. Købte de sorte tasker fra Becksöndergaard, en lille cross-over og en mobiltaske, de samme som jeg købte i Odense i en gråbrun farve, bare i sort. Jeg gav kun 200 kr for de to tasker, som er i det blødeste skind. Gav 350 kr samlet for de samme tasker i Odense. 

Cross-over taskerne er perfekte her om sommeren, der gider jeg ikke rende rundt med en stor taske, særligt ikke hvis jeg skal ud at shoppe, og så er det rart med to at skifte med, den gråbrune er jo ikke lige så anvendelig som den sorte. Min mor var dødforelsket i mobiltasken, så hun fik den gråbrune i mors dags dage :-)

Manglede en lille pung der kunne være de mine nye små tasker, og så fandt jeg denne fra Depeche også i læder. Den har 2 lynlås rum og en masse kort rum på den anden side, lille og praktisk. Den gav jeg kun 50 kr for.

og nu skal jeg altså heller ikke have flere tasker. Medmindre jeg lader mig friste af MJ eller Mulberry i London ;-) Vil stadig frygtelig gerne have den store petal MJ taske i sort - den med guld fuglene. Suk!

3 kommentarer:

  1. Dejlige tasker - og jeg vil give dig ret i, at du ikke mangler flere små tasker ;-) Neglelakkene var i øvrigt også lækre.

    SvarSlet
  2. hihihi, ork, til de priser kan man da godt tillade sig at købe lidt ekstra ;-D

    SvarSlet
  3. Total fede tasker de er så smukke (: Billigt billigt :D Må jeg linke dig ? Og vil du linke mig ?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...