lørdag den 21. maj 2011

Not a fan

Var ude og shoppe med en veninde i dag. Da butikkerne var lukket og klokken nærmede sig de 1730, lokkede hun mig med ind på en Sushi Restaurant. Og således fik jeg for første gang smagt sushi, og kan kun konkludere, at jeg ikke begriber hvordan det kan være så populært og hipt at spise Sushi. Jovist ser det delikat ud, men det smager jo ikke godt. Jeg bestilte 6 forskellige stykker og 2 stiks med oksekød og kylling. Kyllingen var noget halvfed noget og smagte lidt af spareribs (?). Jeg har først for nyligt lært at spise rejer - tigerrejer vel at mærke, og helst krydret med chili eller hvidløg, selve konsistensen har jeg dog stadig lidt svært ved. Frabad mig makrel, laks og ål. og fik så rejer, tun og krabbekød. Synes det smagte af det det var - kold ris, med rå fisk og tang. Puh.

Og så synes jeg skisme at det er dyrt. 175 kr for så lidt inkl. ½ liter cola på flaske som i øvrigt kostede 39 kr. Men nu er det så prøvet ;-)

6 kommentarer:

  1. Jeg kan hverken lide fisk eller skaldyr, så jeg bliver aldrig fan af sushi, men flot ser det ud ;)

    SvarSlet
  2. Hihi helt enig, det ser rigtig flot ud, men smager bestemt ikke lige så godt som det ser ud :-D Bryder mig heller ikke om fisk eller skaldyr, lidt ærgerligt når det er så sundt :-)

    SvarSlet
  3. Jeg elsker sushi <3 Men det tog mig nogle gange at vænne mig til det. Synes det var så "frastødende" første gang.

    SvarSlet
  4. Jeg vænner mig godt nok aldrig til det :-D Jeg er ret kræsen, og fisk er generelt ikke mig og så er det utrolig dyrt, så jeg kommer nok ikke til at spise det igen :-D Så vil jeg hellere have en bøf ;-D haha. :-D Det ser umådelig lækkert ud, men synet bedrager! ;-D

    SvarSlet
  5. Det handler også meget om HVAD man bestiller. Jeg er også mega græsen, og skulle prøve lidt forskelligt af. :-)

    SvarSlet
  6. Jeg fik 6 forskellige ting - af de runde der var der en med med tun, tigerreje og krabbekød, og der var ikke noget af det jeg kunne lide :-D Er ikke til fisk eller tang for den sags skyld, men nu har jeg i hvert fald prøvet det. Synes det smager meget som det lugter og det lugtede ikke særlig godt :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...