onsdag den 25. maj 2011

Yuki Tokyo

Da jeg var i London sidste år, stiftede jeg for første gang bekendtskab med det engelske mærke Yuki Tokyo. De laver nogle virkelig søde kjoler, der fremhæver figuren og med skønne udskæringer eller prints. Priserne er lidt som det danske Modström. Og det var også derfra jeg købte en kjole der den dag i dag stadig er blandt mine yndlings.

Jeg har her fremhævet de mere feminine der fremhæver figuren, men de har også nogle mere rå oversize kjoler, toppe og cardigans.

Tøjet forhandles bl.a. i Topshop på Oxford Circus og på topshop.com, men de har også deres egen webshop yukitokyo.com

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker det mærke :D Har to kjoler derfra.. Begge købt i topperen :) Måske jeg skulle lure på deres egen webshop :)

    SvarSlet
  2. me2. Jeg har 3 kjoler fra yuki, og håber at få købt lidt flere når jeg skal til London. Synes deres kjoler er en virkelig lækker kvalitet og så sidder de bare perfekt :-D Det bliver også solgt lynhurtigt på topshops hjemmeside.

    SvarSlet
  3. hvor er de fede de kjoler men heltiden i små størrelser savner lidt man kan få nogen til store piger...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...