tirsdag den 14. juni 2011

Another new dress

Jeg skulle egentlig bare ned og se om et par sandaler, jeg har kigget på i noget tid, var blevet sat ned i fredags. Det var de desværre ikke, men når jeg alligevel var ude og shoppe kunne jeg da lige så godt tage hele strøget, ikke? Fandt denne fine kjole med sommerfugletryk, samme tryk som den jeg købte i rosa. Måtte op i en str 40 før barmen kunne være der, og den var altså ikke så nedringet i butikken :-/ Den er så fin - elsker stoffet, men det er rimelig irriterende at den er så lille over brystet, så man er nødt til at holde øje med om alt er hvor det skal være. Den kostede i øvrigt kun 179 kr.


5 kommentarer:

  1. Jeg ville lige høre dig hvordan du har fået dit design sådan, som det er? Har du selv skrevet det i html eller er det en mulighed inde i blogger-designer?

    Din nye kjole er i øvrigt super sød. Du kan tage en lille top under, så den ikke afslører for meget ;)

    SvarSlet
  2. Den er super flot :-)

    SvarSlet
  3. Wauw en flot kjole, den klær dig helt vildt godt :D

    SvarSlet
  4. Elsker sommerfugle :-) Og jo, du skulle da lige have alle butikker med ;-)

    SvarSlet
  5. Tusind tak piger, hvor er i søde :-D

    Stine - Jeg har været inde under blogger-designer, hvor jeg har brugt et af de simple designs jeg har rettet til i bredde osv :-) Man kan heldigvis downloade det nuværende design, så man kan lege frit og altid uploade det gamle igen, hvis det går helt galt :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...