onsdag den 1. juni 2011

Århus open by night - Verdens billeder

Kilde visitaarhus.com
I dag er der Open by Night i Århus, hvor butikkerne på strøget og i Bruuns Galleri holder åbent til kl 24 pga. verdens billederne, der kan ses rundt omkring i byen. Der er gerne gode procenter at hente i mange af butikkerne.

Har egentlig ikke "råd" til det, men jeg er nødt til at komme rundt og kigge ;-)


Ps. Husk at deltage i min give away der slutter på søndag. Jeg er virkelig overvældet over hvor mange der har lyst til at deltage :-D

2 kommentarer:

  1. Jeg skal også til open by night i aften, bare i Randers :)

    SvarSlet
  2. Cool, vidste ikke at der var open by night andre steder end i Århus i aften. Har i også verdens billeder eller lign. i Randers så? Jeg skal bare ud og shoppe som sædvanligt, har aldrig set verdens billederne :-D hihi

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...