søndag den 12. juni 2011

Barry M på asos

Opdagede i går at man kan købe Barry M neglelakker på asos.com, kan godt være at jeg er langsom for jeg ved ikke om det er et nyt tiltag :-D Anyway, shoppede mine første Barry M lakker i London sidste år. og de er helt fantastiske. De har virkelig mange flotte farver, kvalitetsmæssigt synes jeg faktisk at de er bedre end Essie - konsistensen er ikke lige så tyk og de er utrolig nemme at lægge uden at klumpe, som jeg synes Essie har tendens til og så koster de kun 1/4 af prisen. Not bad!

De alm. lakker koster kun 2,95£ (ca. 25dkk) og deres Nail effects lakker koster 3,99£ (ca. 33dkk). Det fede ved asos er lige netop at de har gratis fragt. Skal jo til London om en 14 dages tid, så jeg vil vente til da med at shoppe Barry M lakker, jeg er ellers svært fristet til at købe dem allerede nu på asos :-) 

Har endnu ikke prøvet deres instant nail effects, men flere af farverne har rijaH testet lige her. Er særligt hooked på den lyserøde, er glæder mig til at få dem prøvet.

Pt. har asos disse farver, de 3 med mønstret låg er dem der krakelerer. Shop her

4 kommentarer:

  1. Det er ikke nyt ;-) Jeg har set dem på ASOS igennem et par år :-) Men hey, man skal jo opdage tingene før eller siden :-) De ser meget lækre ud. Kan godt forstå du hellere vil købe dem i London :-)

    SvarSlet
  2. Hihi bedre sent end aldrig :-D Men jeg skal helt sikkert til at købe Barry M på asos fra nu af :-D hihi

    SvarSlet
  3. Jeg elsker også Barry M! Jeg vidste egentlig heller ikke man kunne få dem på asos, jeg plejer også bare at købe dem direkte på deres side, men det er da et plus at man kan få dem med gratis forsendelse dér!
    De første jeg købte, var her i Danmark for 60-70 kroner stykket, av av.

    SvarSlet
  4. Ja, udvalget er også klart størst på deres egen side, men det er bonus med gratis fragt, og er man heldig, kan man også finde en rabatkode der virker og få lidt rabat på købet samtidig :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...