tirsdag den 21. juni 2011

dagens i lilla

Er lige kommet hjem efter en skøn dag i selskab med to skønne veninder. Mødtes med D kl 14, vi var ude og shoppe - købte en kjole jeg kiggede på i fredags uden at købe, som nu var sat ned til 200 kr. haps. Var et smut nede i Volden i Marc Jacobs butikken, hvor de har 40% på rigtig mange varer, jeg var svært fristet til at købe både en pung og en taske, men besluttede mig for at vente til London, som allerede er på tirsdag. Desværre havde de kun 2 rigtig grimme iphone 4 covers i blå!! det går bare ikke ;-) (dog havde de rigtig mange fine til 3'eren), så jeg satser på at de har et ordentligt udvalg i London, ellers må jeg ned i MJ igen i juli, der skulle de få flere hjem igen. De koster ellers kun 265 kr/stk, det synes jeg ikke er galt. Anyway, senere mødtes vi med endnu en veninde spiste noget aftensmad og sluttede af på Baresso, rigtig hyggelig dag. Skulle ellers have arbejdet - taget flere billeder der skulle redigeres, men der skal også være plads til lidt overspringshandlinger med sjov og spas en gang i mellem :-D Nu vil jeg skynde mig ud med hunden inden der kommer Projekt Catwalk på tv3 puls kl 20! ;-)


 Dress Vila - Bag Becksöndergaard - Cardigan Wal G

Kjolen er den jeg købte på bubbleroom i onsdags, da den var "dress of the day", som kom med posten i går. Den er så fin og sommerlig, endnu finere end forventet og sidder virkelig godt og så er den lilla <3 :-)

4 kommentarer:

  1. Det lyder da som en super hyggelig dag :-)

    SvarSlet
  2. Herlig dag :) ret fin cardigan!

    SvarSlet
  3. Corrina22/6/11

    Årh hvem vandt Projekt Runway igår? Jeg faldt i søvn i den sidste reklame lige inden vinderen skulle udnævnes :D

    SvarSlet
  4. Tusind tak piger :-)

    Corrina - Ej hvor ærgerligt og så lige i det sidste afsnit. Det var Seth Aaron løb med sejren :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...