mandag den 20. juni 2011

Dagens med prikker



Dagens outfit består af H&M kjole købt på udsalg til 124,5 kr. Den har oprindeligt et koralfarvet bælte til, men jeg synes ikke det passer sammen med blå. Skal have fundet et andet. Øreringene er et nyt design, bloggen er blevet forsømt lidt i weekenden, da jeg har haft travlt i det kreative hjørne - har taget over 600 billeder og fået frilagt en ordentlig stak af dem, pyh. Jeg ser desuden en anelse hærget ud, min overbo der har toilet oven på mit soveværelse har været i gang med at banke det gamle ned, så det har hamret non stop siden kl l*** i morges >_<

Min gamle mormor bliver 84 år i dag, så jeg har haft travlt hele dagen for at blive færdig med bestillinger osv. Skal hjem til mine forældre hvor jeg skal bage et eller andet, og så skal jeg hente hende nede på plejehjemmet inden alle gæsterne kommer. Hele den nærmeste familie er inviteret til kl 16, vi bliver 22. Det bliver så hyggeligt. Nu vil jeg smutte over i Bruuns Galleri og købe den obligatoriske æske chokolade jeg selv blander, bedre gave kan hun ikke få.

4 kommentarer:

  1. Du ser bare super fin ud :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er du sød, tusind tak :-D

    SvarSlet
  3. Elsker din søde smukke kjole :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...