søndag den 5. juni 2011

Damn you H&M

..du bliver ved med at friste mig!

Var lige et smut i H&M i går, skulle egentlig bare ind og handle i Kvickly i Bruuns Galleri, men H&M kaldte på mig. Fandt disse to fantastiske kjoler jeg var svært fristet til at shoppe, jeg beherskede mig dog og købte kun den ene. Den er så fin og er sådan en kjole man har lyst til at dreje rundt i, når man har den på, da skørtet har masser af vidde :-D Love it.




Den pudderfarvede var gennemsigtig, man kunne både se min navle samt mine sorte nylonstrømper og bh igennem. Så det var nemt at overbevise mig selv om at ikke skulle med hjem. Så købte den lilla, den er så fin og feminin. I like. Men nu er det altså nul shopping resten af måned for den unge dame! Agter at bruge farligt mange penge i London ;-)

8 kommentarer:

  1. Corrina5/6/11

    Hvor er den bare sød og fin :) Den lilla måtte meget gerne hænge i mit skab. Uhh du lokker os andre i fordærv :P

    SvarSlet
  2. Kan godt forstå, du købte den lilla, den er bare smuk! :-)

    SvarSlet
  3. LOvely dresses!

    Btw, I stumbled upon your blog.
    If you get a chance, visit mine and let me
    know what you think, if you like my blog we can follow each other.

    http://www.momfashionworld.com/

    SvarSlet
  4. Meget meget fin kjole. Lilla er en god farve. :)

    - Marie

    www.bymarieml.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Ih nu bliver jeg også fristet :) Så fin i lilla <3

    SvarSlet
  6. Hvor er det en fin kjole(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare fin i lilla :-)

    SvarSlet
  8. Hihi, de har masser i H&M i Bruuns Galleri endnu, hvis nogle af jer bor i nærheden. Den er såå fin :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...