fredag den 17. juni 2011

New in: Billi Bi flats

Købte disse lækre ballerinaer i skind fra Billi Bi i går. Det er mit første udsalgskøb. Normalpris er 999 kr, og jeg gav 699 kr. 30% er dog en lidt fesen rabat ;-) Jeg har virkelig svært ved at finde ballerinaer, jeg kan holde fast på foden. Da jeg så disse måtte jeg prøve dem. De er små i størrelsen, så skulle op i en str 39, og da jeg så opdagede at der kun var 1 par tilbage i str 39, var der ikke langt fra tanke til handling og dankortet blev kørt igennem, hov! Nu har jeg så 8 dage til at overveje om jeg skal beholde dem, og til lige at prøve at gå med dem indenfor og se om de er prisen værd.

Hvad synes I?







11 kommentarer:

  1. Corrina17/6/11

    Det må blive et nej fra mig. Er ikke vild med farven og sløjfen. Elsker normalt alt med sløjfer på men denne er bare ikke lige efter mit hoved :P

    SvarSlet
  2. hihi, det er skam helt ok. Jeg kan rigtig godt lide både sløjfen og nitterne ude på snuden. kan godt lide at sløjfen er lidt kraftig og ikke bare et typisk lille bånd :-D

    SvarSlet
  3. Corrina17/6/11

    Jeg er faktisk heller ikke så god til nitter. Jeg er nok til det lidt mere pusse-nussede. Gudskelov vi ikke alle er ens for det ville da blive kedeligt i længden ;)

    SvarSlet
  4. Jeg synes altså de er virkeligt fine, ærgerligt de ikke var sat længere ned!

    SvarSlet
  5. De er super fine :-)Synes generelt at Billi Bi laver nogle lækre sko.

    SvarSlet
  6. De er da virkelig smukke! Kan nu godt forstå du blev nødt til at eje dem :)

    SvarSlet
  7. Jeg kan godt lide modellen, men farven er jeg ikke så tosset med :) Men ellers synes jeg faktisk at de er fine og anderledes. Jeg er normalt ikke til nitter selv, men de her synes jeg er fine ;)

    SvarSlet
  8. Corrina - hehe, det er jeg helt enig med dig i :-D Kan også rigtig godt lide når man matcher noget lidt pussenusset med noget råt :-)

    Guapizimo - Ja, det ville have været rart med lidt mere rabat. 50 eller 70% havde ikke været dårligt. :-D

    Nanna - Synes også Billi Bi laver nogle virkelig lækre sko og vigtigst af alt, så er deres sko virkelig gode at gå i :-)

    Malsen - Hihi ja, selv om det var en hurtig beslutning er jeg sikker på at jeg nok skal blive glad for dem.

    Stina - Elsker nitter og farven :-D hehe

    SvarSlet
  9. Jeg er altså vild med dem! Farven und alles. Men de var jo ikke sådan rigtig billige. Men de er altså flotte :-) Synes du skal beholde dem :-)

    SvarSlet
  10. Uh du er en heldig kartoffel, har sukket efter dem længe...

    SvarSlet
  11. Tror også jeg ender med at beholde dem, man skal vel også unde sig selv lidt lækkert fodtøj engang i mellem? ;-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...