onsdag den 8. juni 2011

New in: Debbie shoes

I dag startede Bahnes udsalg, og som medlem af deres kundeklub, var jeg inviteret til før udsalg, hvor en del var sat ned med 50%. Det er i grunden lidt misvisende at de i deres nyhedsbrev skriver 50% på alt mode, og der så er en pæn del der ikke er sat ned, dårlig stil. Det varer i øvrigt helt til kl 21, hvis nogle af jer skulle lade jer friste og bor tæt på Bahne i Bruuns.

Anyway, jeg har kigget lidt på disse skønne sandaler fra Debbie i noget tid, først på Debbies egen onlineshop og senere da jeg fandt dem i Bahne. Så jeg skyndte mig at hapse et par, da jeg så de var sat ned. Er de ikke smukke?



6 kommentarer:

  1. WAUW! Elsker de der sten! Kan godt forstå, du måtte have dem med hjem ;)

    Hvad gav du for dem, hvis jeg må spørge? :)

    Emma
    http://frkemma.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ja ikke? De er så smukke. Normalpris er 749 kr, og de er sat ned til 375 kr i Bahne. Ikke dårligt :-D

    SvarSlet
  3. NØØØJ de er flotte, dem gad jeg godt at finde på 50% udsalg :D

    SvarSlet
  4. hihi ja, sådan en 50%'s rabat er bestemt ikke dårligt :-D

    SvarSlet
  5. De er helt vildt flotte. Rigtig god pris!

    SvarSlet
  6. Er også helt tosset med dem, og prisen er bestemt til at leve med! :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...