lørdag den 4. juni 2011

New in; Splash of grenadine, tart deco & playa del platinum

I dag kom den søde postmand med disse to pakker fra USA til mig:




Splash of grenadine, tart deco & playa del platinum
Det kan slet slet ikke betale sig at købe dem herhjemme, når de kan shoppes for ca. 40 kr/stk inkl. fragt på ebay og blive leveret på under 1 uge.

Playa del Platinum er købt ved denne ebay sælger for 46 kr inkl. fragt (afsendt mandag d. 30. maj, modtaget lørdag d. 4. juni)

Splash of Grenadine og Tart Deco er købt ved denne ebay sælger for 77,51 kr inkl. fragt. Så det er rent faktisk muligt at købe 2 essie neglelakker for under 80 kr, og derved slippe for moms og importgebyr :-) (afsendt onsdag d. 1. juni, modtaget lørdag d. 4. juni)

Sidst nævnte sælger har et farligt stort udvalg inden for OPI, Essie, China Glaze m.f. og er den billigste pt. når fragt og det hele er lagt sammen.

Googlede i øvrigt navnene fx "essie tart deco" under billeder, så kommer der en masse billeder frem hvor man bl.a. kan se lakken på, det hjælper lidt på beslutningen ;-D

10 kommentarer:

  1. Arggg du lokker ;-)

    SvarSlet
  2. Hihi ;-) Jeg er også voldsomt fristet til at købe et par stykker mere jeg har udset mig, det er virkelig svært at lade være til den pris :-D

    SvarSlet
  3. Ih, nogen fine neglelakker! :)

    Tak for kommentaren på min blog. Jeg har meldt mig som fast læser hos dig..

    Emma :)

    SvarSlet
  4. Jeg har selv gået med tanken den sidste uges tid, at jeg skulle købe et par Essie lakke fra USA, jeg skal bare lige bestemme mig for hvilke 2 farver det skal være :D

    SvarSlet
  5. Emma - Ja, de er bare så fine. tak for det og velkommen til :-D

    Guaoizimo - Hihi det er bestemt heller ikke nemt at beslutte sig med alle de farver. Men de to sælgere kan i hvert fald godt anbefales, de er lynhurtige både hvad angår kommunikation og afsendelse og så er priserne yderst attraktive, jeg skal helt sikkert have købt nogle flere inden længe :-D

    Har særligt set mig lun på chinchilly der er en flot gråbrun lak.

    SvarSlet
  6. Frække farver :-) Må prøve E-bay en dag :-) Har lige shoppet lidt udsalgs varer hos H&M ;-)

    SvarSlet
  7. Lullumut - hihi, det er jeg også kommet til :-D Men jeg synes altså at du skulle give dig i kast med ebay også, det er slet ikke så svært at hitte rundt i :-) Jeg hjælper gerne hvis det er :-)

    SvarSlet
  8. på nicehair.dk kan du få dem fra 39-79 sendt fra danmark :-)

    SvarSlet
  9. Caroline - Har godt kigget på nicehair, men det kan stadig bedre betale sig mht. portoen at købe dem på ebay :-) Brugte også nicehair til at udvælge hvilke farver jeg skulle have, de tre her koster alle 79 kr/stykket på nicehair :-D

    SvarSlet
  10. Ebay er en lifesaver, når det kommer til, at finde tingene til en bedre pris :)
    - Elsker dem også højt!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...