tirsdag den 21. juni 2011

Nyt legetøj


Tog en hurtig beslutning, nu skulle det være nu. Har overvejet at shoppe en iphone det sidste halve år, men da jeg endelig var løst fra mine håndjern hos telmore, var den udsolgt og da den så endelig kom på lager igen, havde de sat den 500 kr op, så jeg har holdt øje med markedet siden. Da jeg så spottede at man kunne købe den ved 3 for 199 kr, så slog jeg til. De tager 299 kr i oprettelse og så afdraget man med 300 kr om måneden i 6mdr og har et forbrug på 399 kr. 2298 kr er prisen uden forbrug og 4692 kr inkl. forbrug. det er det billigste jeg har kunne finde. Jeg ville blive ved et stort teleselskab, og slet ikke telia, telenor eller lign.

Skal mødes med en veninde sådan ca. nu, så jeg må hellere komme af sted :-)

3 kommentarer:

  1. Tillykke med telefonen :-) iPhone er bare det bedste :-) Er så glad for min :-)

    SvarSlet
  2. Wuhuuuuu! Vi er Iphone buddies ;-) Hvad skal du af med ialt hver måned?

    SvarSlet
  3. hihi tak. Jeg giver 699 kr om måneden, de 399 er til forbrug - her i blandt er 10gb data, og de 300 kr er afbetaling i 6mdr, efter 6mdr kan jeg så skifte til et billigere abonnement. Det er en firmatelefon, har købt den over firmaet, så jeg kan trække det fra i skat, det er ret nice :-D Så kan jeg altid logge på nettet via mobilen, hvis det trådløse ikke virker :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...