lørdag den 11. juni 2011

Outfit of the day #26

Dress Vero Moda - Sandals Carvela - Necklaces Andora Design - Nailpolis Essie Splash of Grenadine

Kjolen fra Vero Moda er den jeg bloggede om lige her. Startede ud med at købe en medium, som viste sig at være en dansk str 40 og alt for stor. Returnerede den og byttede den til en small, som er en dansk str 38. Kunne godt have brugt en str 36, da den er rimelig stor i overdelen, men den sidder nu okay alligevel, bliver dog frygtelig bredskuldret, men det er nok bare mig der synes det. Sandalerne købte jeg i Topshop på oxford circus for 2 år siden på udsalg og er blandt mine favoritter. Det er ikke nogle sko der egner sig til en shoppingtur (men jeg lærer det aldrig), det giver ømme fusser, men de er så fine og udført i læder.

2 kommentarer:

  1. Virkelig sød kjole, jeg er selv helt vild med blomster print nu til sommer :) skal helt sikkert investere i et par mere :D

    Hilsen Ditte

    SvarSlet
  2. Tak :-D Synes også printet er virkelig fint, og skal helt sikkert også have købt flere med blomsterprint mm. :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...