torsdag den 16. juni 2011

Pink!




Dress H&M - Earrings Andora Design - Shoes H&M

Planlagde at jeg skulle have denne pink kjole på dagen før, så jeg besluttede mig for at prøve min orange neglelak fra H&M, jeg købte engang sidste år. Synes dog den er lige en tand for orange, så det er nok første og sidste gang den kommer på.

Det er i øvrigt ikke nemt at tage billeder, når solen skinner lige i øjnene på en og det samtidig blæser helt vildt. På dette forfærdelige billede ser jeg mest normal ud :-D

5 kommentarer:

  1. Kjolen er rigtig fin :-)

    SvarSlet
  2. Enig. Det er en vildt sød kjole!
    Er det lang tid siden du har købt den i H og M? (:

    SvarSlet
  3. Tak piger :-)

    Jeg har købt den af en på trendsales, helt ubrugt for 150 inkl. den er købt i sverige sidste år for 299 sek, så jeg tror desværre at den er svær at finde.

    SvarSlet
  4. Dejlige farver <3

    SvarSlet
  5. En rigtig sød rød kjole du har købt dig der :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...