mandag den 27. juni 2011

Voldsomt interessant indlæg - nye kufferter

Jeg smutter til London i morgen, har været på udkig efter en ny kuffert længe, så da jeg spottede disse to i Kvickly slog jeg til. Normal pris er hhv. 99 og 149 kr, men de kan pt. købes for 80 og 130 kr. Not bad! Gad ikke have den store i sort, da det er den der skal ned i flyets bagagerum, og så er den umulig at spotte på lang afstand på båndet med al bagagen, da alle har sorte kufferter, så jeg tog den i lilla, den kan man se på lang afstand! :-D Håndbagagekufferten var der kun 1 tilbage som var den sorte her, så der var ingen beslutninger der skulle tages. Nu er jeg total klar til at tage afsted eller.. kufferterne skal lige fyldes op inden ;-)

Med ryanair må man jo have 10kg med i håndbagage, har aldrig haft meget mere end 4-5 kg, da der ikke har kunne været mere i taskerne. Begge kufferter er meget lette, så nu er der plads til pænt meget shopping. Har også købt en bagagevægt i Føtex for 99 kr. så slipper jeg for at risikere at fylde for meget i en af kufferterne. Om ikke andet må jeg tage flere lag tøj på :-D


3 kommentarer:

  1. Hvor er den pæn i lilla. Lækkert med ekstra baggage :-) Rigtig god tur :-)

    SvarSlet
  2. Kunne du virkelig godt finde en kuffert der passer til Ryan Airs mål? De er meget strikse, er de ikke?

    SvarSlet
    Svar
    1. Joeh, så slemt er det heller ikke, har rejst med dem 3 gange. Den må max være 50 cm høj, de har sådan et bur den bare skal kunne være i, hvis flyet er fuldt booket er de meget til punkt og prikke, hvis ikke, måler og vejer de slet ikke :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...