onsdag den 20. juli 2011

9 skønne kjoler

Kigger i nogensinde 'studio brands' kategorien igennem på Topshop? Jeg glemmer det ofte, hvilket er lidt ærgerligt, da der gemmer sig mange fine kjoler, fede retro tees og meget andet godt.

Her er et par af mine favoritter. Hvis jeg ikke allerede havde brugt min kvote af shopping for resten af året, var der helt sikkert et par stykker der godt måtte finde vej mod mit skab. Særligt kjolen i nude fra Yuki er jeg dybt forelsket i.

Yuki 62£ | Love** 38£ | Love** 34£
Rare 36£ | Rare 39£| Love** 36£
Motel 42£ | Yuki 59£ | Goldie 58£

5 kommentarer:

  1. Eeiiij, hvor jeg elsker din blog og hvor kunne jeg godt tænke mig og se din garderobe ;)
    Jeg er vild med kjolen nr. 4 og nr 9!!! Kom hjem til mig!

    SvarSlet
  2. Tak for de søde ord Stinne, hvor er du sød :-D Hihi, min kjolegarderobe er også blevet noget stor efterhånden :-D 4 og 9 er også så fine. Nr. 4 har er der i øvrigt i en masse forskellige farver ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg gør faktisk ikke. Jeg kigger ofte på Polyvore i stedet. Men de er godt nok fine. Den pink er flot! :-)

    SvarSlet
  4. Jeg kigger oftest bare "nye varer" sektionen igennem når jeg klikker ind hos Topshop :)

    Jeg kan godt lide kjole nr. 4 du viser, skøn koral farve og så er det fint at den er lidt længere bag til.

    SvarSlet
  5. De dukker heldigvis op under nye varer, for du har ret - der er så mange styles under den fane :)
    Den hot pink er jo så laber!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...