søndag den 3. juli 2011

Back home!



Så er jeg endelig hjemme igen og skal bare slappe af for fuld hammer. Vi tog af sted tirsdag morgen og kom hjem lørdag aften, skulle tidligt op og til barnedåb i dag, søndag, så der har ikke været meget afslapning ind til videre og var nødt til at tage en lur da jeg kom hjem kl 18. Der er ikke meget ferie over det, vi suser fra butik til butik fra vi står op til butikkerne lukker kl 21:00.

Men jeg fik virkelig shoppet igennem og har brugt en mindre formue - har købt en masse lækre ting i London, og jeg glæder mig til at vise jer dem. Jeg har bl.a. købt to virkelig fine ting i Mulberry, tre ting i Marc Jacobs og 2 ting i Chanel. Og jeg har selvf. taget poserne med hjem, det er jo en del af oplevelsen ;-)

Der var udsalg mange steder, og tingene lå og hang i en stor pærevælling, det er jeg altså ikke særlig god til. Min hoved er ikke særlig god til at rumme udsalgsstativer, det er alt for uoverskueligt - hvis de da så bare kunne inddele det i farver eller lign. ;-)

8 kommentarer:

  1. Hold da op, der er vist en der har fået shoppet igennem :D Jeg glæder mig til at se hvad du har købt.

    SvarSlet
  2. Glæder mig rigtig meget til at se hvad du har fået købt, måske der er et par flotte kjoler imellem? :)

    SvarSlet
  3. Spændende!! :-)

    SvarSlet
  4. Uh, det ser spændende ud. Glæder mig til at se hvad poserne gemmer...

    SvarSlet
  5. MEGET spændende poser - dem glæder jeg mig til at se indholdet af :D

    SvarSlet
  6. Guapizimo - hihi, det kan man vist roligt sige :-D

    Mette - Det kan du tro, dog ikke lige i disse 5 poser :-D

    SvarSlet
  7. Hold da op for en omgang! Jeg er allerede helt misundelig - glæder mig til at se indholdet.

    SvarSlet
  8. Glæder mig til at se hvad du har fået købt :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...