mandag den 4. juli 2011

Bag 1 - Marc by marc Jacobs

Dag 1 shoppede vi primært på Oxford street, men smuttede også ned i Marc Jacobs butikken nede på South Audley Street, der ligger en lille gåtur fra Oxford Street. Havde håbet at de havde Petal to the Metal tasken - den med de to små guld fugle, men nej. De får dem dog igen til august, så jeg har fået deres visitkort med prisen for Natasha tasken, de tager kun 5£ for at sende til DK, så det er slet ikke dårligt og den er billigere end herhjemme. Servicen var virkelig fantastisk, da de lidt dyrere butikker kan de godt være virkelig snobbet, men det var de slet ikke her. De var meget søde, serviceminded og hjælpsomme. Endte med at købe disse 3 ting fra Marc by Marc Jacobs, selv om jeg kunne have købt meget mere!


Ville gerne have en lille pung min mobil kunne være i, denne var desværre for lille, men dem måtte altså med hjem alligevel. Den har et stort rum + en lille nøglering til nøglerne.

Købte også disse ørestikker i guld med sort emalje. Havde svært ved at vælge, da de grå med sølv også var virkelig fine. De er lige tunge, og hænger lidt på øret, så jeg vil skifte låsen bagpå ud med en større, ligesom dem Chanel bruger, det burde kunne gøre tricket :-)

De havde rigtig mange iphone covers at vælge i mellem, dog flest til Iphone 3, og dem jeg havde udsat mig var desværre udsolgt. Men jeg faldt for dette fine et, som måtte med hjem.

7 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre sager!! Jeg kunne selv finde på at købe både pung og øreringe, iPhone cover fra MJ har jeg allerede og jeg er MEGET glad for det, det har redet min telefon et par gange fordi jeg har været så klodset at tabe den.

    SvarSlet
  2. Cool køb! :) Er i især vild med coveret - det er bare så fint!

    SvarSlet
  3. Er virkelig vil med dit cover. Bliver helt ked af jeg har en LG optimus i stedet for en Iphone...

    SvarSlet
  4. Ved ikke hvad det er, men synes virkelig øreringene er noget så bedårende.

    SvarSlet
  5. Tak piger, er også helt pjattet med alle 3 ting. Og så er mange af deres ting overraskende billige :-D

    SvarSlet
  6. Tillykke, pungen ville jeg gerne selv eje :-)

    SvarSlet
  7. Fed iphone cover du fik dig der kan godt lide den nupper lige billedet vil prøve at male det på lærrede nu jeg maler meget (:

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...