onsdag den 6. juli 2011

Bicester Village

Tirsdag besøgte vi Bicester Village. Vi to undergrundsbanen til Marylebone, hvorfra vi tog et tog ud til Bicester. Vi gav 60£ tur/retur for 2 personer. Det er ikke helt billigt (ca. 250 kr pr. pers). Da vi ankom til Bicester, holdte der 2 busser der var klar til at køre os ud til Bicester Village - det var inkluderet i billetprisen.
Bicester Village er en stor outletby, hvor der kan shoppes luksus varer med 40-70% rabat. Af butikker kan nævnes Mulberry, Dior, Gucci, Ugg, Jimmy Choo, Fendi, Michael Kors, Burberry, Alexander McQueen, Diane von Furstenberg, Dolce & Gabbana, Yves Saint Laurent og mange flere. Jeg har scannet oversigten fra den flyer jeg fik ind, så I kan se hvilke butikker der er og hvor stort området er.

Jeg ville primært derud for at komme i Mulberry, og det var også det eneste sted jeg shoppede udover en cardigan i Moonsoon, da jeg ikke havde fået taget en trøje eller jakke med.

Jeg endte med at købe ledbury i sort samt en bayswater iphone taske i lilla. Jeg var svært fristet til også at købe Mitzy hobo der kunne købes i en virkelig laber lilla farve, men jeg lod være. Ville aller helst have haft Daria hobo eller Daria Satchel i sort, men dem havde de kun i brun, grå mf. Så valget faldt på den sorte ledbury. De sorte tasker er svære at få fat på på outlettet, så det var rent held at det lykkedes at få fingrene i ledbury i sort. Det er meget forskelligt hvad de har på outlettet og farverne er primært nogle fra sæsonnen før, men der er også mange klassiske farver i blandt, de sorte har det dog med at ryge meget hurtigt.

Klik på billedet for at se det i stort



Michael Kors


Gucci, Armani, Matthew Williams & Diane von Furstenberg

Max Mara, Versace, Paul Smith, Levi's

Dior, Vivianne Westwood og Dolce & Gabbana kan anes i det fjerne

4 kommentarer:

  1. Omg, heaven. Når jeg engang skal til London MÅ jeg derud.

    SvarSlet
  2. Jeg kan i hvert fald kun anbefale det! :-D

    SvarSlet
  3. Herligt sted :-) Ville gerne have besøgt det da jeg var i London, men det nåede vi aldrig :-s

    SvarSlet
  4. Det ser da ud til at være et helt fantastisk sted :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...